Ik kreeg een storing tijdens het reserveren van mijn theorie-examen in Mijn CBR. Wat nu?

Vervelend dat je last hebt van een storing in Mijn CBR. Hieronder zie je wat je kunt doen.

  • Ging er iets mis voordat je op Afronden en betalen klikte, of op het moment dat je op deze knop klikte? Dan is de reservering helaas niet gelukt. Je krijgt dan de melding: ‘Er is iets misgegaan. Capaciteit niet gekocht en gereserveerd’. Log opnieuw in op Mijn CBR en zoek een nieuw plekje.
  • Had je al op Afronden en betalen geklikt voordat er iets mis ging? Dan is de plek voor je gereserveerd. Deze blijft 1 uur in je winkelwagen staan als je nog niet betaald hebt. Log opnieuw in op Mijn CBR. Klik op Winkelwagen om te betalen en de reservering af te maken.
  • Ging er iets mis tijdens het afrekenen met iDeal? Bekijk dan hier wat je moet doen.

Ik heb opnieuw ingelogd, maar het lukt nog steeds niet. Wat nu?
Als het nog steeds niet lukt om te reserveren, kan dat een aantal oorzaken hebben.

  • Controleer of je een opleider toestemming (een machtiging) hebt gegeven om voor jou te reserveren. Dat zie je in Mijn CBR onder Mijn dossier. Als dat zo is, kan je geen theorie-examen reserveren. Je moet eerst de machtiging intrekken.
  • Controleer of je de juiste webbrowser gebruikt. Mijn CBR werkt op Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Samsung Internet en Safari. Open een van deze webbrowsers en probeer het opnieuw.
  • Controleer op de storingspagina of er een storing is op Mijn CBR. Is dat zo? Probeer het dan later opnieuw.

Lukt het nog steeds niet om te reserveren? Neem dan contact op met de Klantenservice.


feedback