Hoe geef ik een idee of klacht door?

Wij bieden graag een goede service. Uw feedback is dan ook van harte welkom. Heeft u een idee of klacht waarmee wij onze service kunnen verbeteren? Neem dan contact met ons op. 


Idee doorgeven
Heeft u een idee of een verbetering voor ons? Wij horen het graag. U geeft uw idee door op 2 verschillende manieren:

  1. Digitaal via het contactformulier. U krijgt binnen 5 werkdagen reactie op uw idee.
  2. Telefonisch via onze Klantenservice. U krijgt geen reactie van ons op uw idee, gezien wij geen gegevens van u noteren. Wilt u wel een reactie? Geef uw idee dan door via het contactformulier, zie optie 1.


Klacht doorgeven
U kunt een klacht indienen als u niet tevreden bent over de service van het CBR. Hiermee helpt u ons om onze dienstverlening te verbeteren. U kunt uw klacht op 3 verschillende manieren insturen:

  1. Digitaal via het klachtenformulier.
  2. Schriftelijk door uw brief op te sturen naar:
    CBR
    T.a.v. afdeling Juridische zaken
    Postbus 5301
    2280 HH Rijswijk
  3. Telefonisch via onze Klantenservice. Een medewerker van het CBR vult dan samen met u het digitale klachtenformulier in en zorgt ervoor dat uw klacht op de juiste plaats terecht komt. U kunt onze Klantenservice bereiken via telefoonnummer 088 227 77 00.

Voor een snelle behandeling van uw klacht is het belangrijk dat u een telefoonnummer met ons deelt waarop u overdag bereikbaar bent. Meer over het klachtenproces leest u op onze website.

Hoe geef ik een klacht door voor iemand anders?  
De persoon waarvoor u een klacht doorgeeft, moet dan een machtigingsformulier invullen. Zonder machtiging wordt de klacht niet in behandeling genomen.

Wanneer krijg ik een reactie op mijn klacht?
Nadat wij uw klacht hebben ontvangen krijgt u binnen 5 werkdagen een schriftelijke ontvangstbevestiging van uw klacht. De klachtbehandelaar neemt binnen 6 weken telefonisch contact met u op om uw klacht en de resultaten van het klachtonderzoek te bespreken. Redden we het niet om u binnen deze periode te bellen? Dan laten we dit aan u weten en verlengen we deze periode met 4 weken.

Hoe geef ik een klacht over een arts of specialist door?
Uw klacht over een arts of specialist kunt u insturen via het klachtenformulier.

feedback