Service

Meld suggestie, klacht of compliment

Het CBR komt dagelijks in contact met vele klanten. Daarbij doen wij ons uiterste best om u op een professionele, vriendelijke en integere wijze van dienst te zijn. Suggesties, klachten en complimenten zien wij als waardevolle informatie om onze dienstverlening te verbeteren. Wij stellen het op prijs als u deze onder onze aandacht wilt brengen.

U kunt uw suggestie, klacht of compliment op drie verschillende manieren aan ons doorgeven:

Telefonisch

U kunt hiervoor bellen naar onze klantenservice, telefoonnummer 088 227 77 00. Kies in het belmenu voor het organisatieonderdeel waarop uw vraag van toepassing is.

Schriftelijk

Dien uw suggestie, klacht of compliment schriftelijk in bij:

CBR
Afdeling Juridische Zaken
Postbus 5301
2280 HH Rijswijk ZH

Vermeld hierbij uw persoons- en adresgegevens en eventueel uw telefoonnummer.

Internet

Geef uw suggestie, klacht of compliment online aan ons door. Volg de aanwijzingen op het scherm, vul uw gegevens in en omschrijf uw suggestie, klacht of compliment.

Wat wilt u indienen?

Suggestie of compliment
Klacht

feedback